Zoom in Regular Zoom out

Oferty pracy

Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. technicznych nieruchomości.

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości: regularne kontrole stanu budynków, instalacji, otoczenia nieruchomości;
  • Planowanie realizacji przeglądów: organizowanie i nadzorowanie obowiązujących przeglądów technicznych;
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej: aktualizacja dokumentacji budynków, książki obiektu, pozwoleń, decyzji administracyjnych;
  • Koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych firm wykonujących remonty: współpraca z inspektorem nadzoru przy nadzorowaniu prac remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad pracami konserwacyjnymi i usługami serwisowymi;
  • Zarzadzanie kosztami utrzymania: przygotowywanie zleceń na roboty remontowe, wybór dostawców, zawieranie umów;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa: dbanie o bezpieczeństwo nieruchomości i osób przebywających na jej terenie;
  • Obsługa zgłoszeń awarii: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach;
  • Współpraca z innymi działami: współpraca z działem księgowym, administracyjnym, prawnym w zakresie objętym umową;

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne o profilu budowlanym (minimum);
  • Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
  • Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Znajomość pakietu Office

Oferujemy

  • 5.800,00 zł do 6.000,00 zł (brutto)
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dobrowolny pakiet medyczny
  • Rozwój kwalifikacji zawodowych
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Interesująca praca w zgranym zespole w rozwijającej się firmie