Bielsko-Bialskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. technicznych nieruchomości.
Zakres obowiązków
- Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości: regularne kontrole stanu budynków, instalacji, otoczenia nieruchomości;
- Planowanie realizacji przeglądów: organizowanie i nadzorowanie obowiązujących przeglądów technicznych;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej: aktualizacja dokumentacji budynków, książki obiektu, pozwoleń, decyzji administracyjnych;
- Koordynacja prac remontowych i inwestycyjnych firm wykonujących remonty: współpraca z inspektorem nadzoru przy nadzorowaniu prac remontowych i inwestycyjnych, nadzór nad pracami konserwacyjnymi i usługami serwisowymi;
- Zarzadzanie kosztami utrzymania: przygotowywanie zleceń na roboty remontowe, wybór dostawców, zawieranie umów;
- Zapewnienie bezpieczeństwa: dbanie o bezpieczeństwo nieruchomości i osób przebywających na jej terenie;
- Obsługa zgłoszeń awarii: Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń o awariach;
- Współpraca z innymi działami: współpraca z działem księgowym, administracyjnym, prawnym w zakresie objętym umową;
Wymagania
- Wykształcenie techniczne o profilu budowlanym (minimum);
- Umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
- Praktyczna wiedza dot. rozwiązań technicznych, materiałów budowlanych i ich zastosowania;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętności negocjacyjne, terminowość wykonywanych zadań;
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość pakietu Office
Oferujemy
- 5.800,00 zł do 6.000,00 zł (brutto)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dobrowolny pakiet medyczny
- Rozwój kwalifikacji zawodowych
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Interesująca praca w zgranym zespole w rozwijającej się firmie